Strani

petek, 12. februar 2010

Ljudje kupujejo koristi, ne lastnosti!

Ena izmed pasti, v katero se lahko hitro ujamete pri pisanju prodajnih besedil, je mešaje pojmov korist oz. prednost in lastnost izdelka. Na videz gre za zelo podobni stvari, vendar je med njima bistvena razlika, in sicer v uspehu pri prodaji.

Opazite razliko?
Ženske ne kupujejo šampona, ženske želijo „kupiti“ sijoče lase, s katerimi bodo očarale moške. Ljudje tudi ne kupujejo moderne embalaže zobne paste, ampak jih zanimajo rezultati, torej zdravi in beli zobje.

Naši možgani zaznavajo signale, še preden se sami tega zavemo in najbolj dojemljivi so ravno za tovrstne impulze, kot smo jih predstavili v zgornjih primerih. Zapomnite si: če hočete ujeti ribo, morate razmišljati kot riba. Naj se uspešno plavanje v vodah marketinga začne s skrivnostjo, ki ste jo ravnokar izvedeli!

Ni komentarjev:

Objavite komentar