Strani

ponedeljek, 7. junij 2010

Kako napisati učinkovit prodajni e-mail? (1. del)

Nekateri prodajne e-maile dojemajo kot nepotrebno smetenje e-pošte, vendar lahko z dobro napisanimi prodajnimi e-maili stranke oz. bralce tudi razveselite. Predpogoj za to je na eni strani vsebina e-maila, na drugi strani pa način, na katerega ste prišli do kontaktnih podatkov prejemnika besedila. Prodajni e-mail je eno izmed učinkovitih orodij za komunikacijo in vzdrževanje stika z vašimi strankami, vendar se je pisanja treba ustrezno lotiti, saj se morate v prodajnem e-mailu še posebej potruditi, da bralcem zagotovite vsebine, ki jih bodo pritegnile in bodo od njih imeli tudi koristi.

Poleg prodajnih vsebin zagotovite tudi poučne / zanimive splošne vsebine

Zaradi poplave reklam in agresivnega načina oglaševanja na vsakem koraku so ljudje siti izključno prodajnih vsebin, zato je potrebno pristop pošiljanja prodajnih vsebin zasnovati nekoliko drugače. Zagotoviti si morate namreč naklonjenost vaših bralcev, zato je dobro poleg prodajnih vsebin pripraviti tudi določene zanimivosti, bodisi povezane z vašimi produkti in storitvami bodisi splošno informativne. Razveselite jih lahko tudi s kakšno šalo, mislijo in drugimi sproščujočimi vsebinami, ki bodo vašemu prodajnemu e-mailu dodale popolnoma novo razsežnost.

Prodajnih e-mailov ne pošiljajte prepogosto

Frekvenca pošiljanja je na eni strani odvisna od vsebine e-mailov (večje kot je število splošnih vsebin, pogosteje jih lahko pošljete) ter na drugi strani od tipa ciljnih strank, ki jim vsebine pretežno pošiljate. Najbolje je, da jih povprašate o njihovih željah in ugotovite, kako pogosto bi e-maile želeli prejemati ter kakšne vsebine jih najbolj zanimajo.

Splošne smernice glede frekvence pošiljanja:

- držite se ustaljenega urnika in prodajne e-maile pošiljajte dosledno (dnevno, tedensko ali mesečno),
- najobičajnejša frekvenca je enkrat tedensko (najprimernejši dnevi so torek, sreda in četrtek),
- premislite tudi o ustaljeni uri pošiljanja, ki jo prilagodite glede na želje in dnevni ritem oz. navade vaših strank.

2 komentarja:

  1. Obstaja tudi tehnična ovira pošljanja prodajnih e-mailov, ki jih ponavadi spam filtri vržejo, kar med nezaželeno pošto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutno, vendar je prvo pravilo pošiljanja prodajnih e-mailov to, da mora imeti pošiljatelj od prejemnika dovoljenje in soglasje za pošiljanje. V tem primeru prejemnik pošto označi kot dovoljeno, četudi mu je dostavljena v spam.

    Obstaja seveda še nekaj dodatnih zaščit, kako e-mail optimizirati, da ga ne dostavlja v spam, vendar je to že bolj področje računalništva in je tema primernejša za kakšen drug blog.

    OdgovoriIzbriši